lovebutikk.com.tr' dan Satın almış olduğunuz ürünler için kullanılmamış olması, etiketinin üzerinde ve faturası olması şartıyla 15 gün içerisinde değişim veya iade talebinde bulunabilirsiniz. Ürün veya ürünleri faturanızın arkasında yer alan iade ve değişim formu ile formda yazan adresimize anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile göndermeniz gerekmektedir.
Değişim ve iade işlemlerinde kargo ücreti müşteriye aittir. Değişim yapıldıktan sonra kargoya verilen ürünlerin kargo ücreti lovebutikk.com.tr tarafından karşılanmaktadır.
Anlaşmalı Yurtiçi Kargo Müşteri Numaramız 1100934933 ile bizim anlaşmalı kargo fiyatlarımız üzerinden ücret ödemesini kargo firmasına yaparak gönderebilirsiniz.
Diğer kargo şirketlerinden tarafımıza karşı ödemeli gönderilmiş kargolar kabul edilmemektedir. Farklı kargo şirketi ile gönderilen ve yüksek çıkan kargo bedellerinden şirketimiz mesul değildir. Bu durumda fazla tutar müşteriye iade edilecek tutardan düşülecektir.
* Ürünleri denemeden yıkama yapmayınız.
* Değişim ve iade işlemlerinde fatura gönderilmesi zorunludur.
Değişim işleminin gerçekleşebilmesi için ürünlerin satılabilirliğinin bozulmamış olması gerekmektedir. Ürünlerin gönderilirken teslim edilen ambalajları içerisinde, varsa tüm aksesuarlarıyla birlikte, kullanılmamış, hasar görmemiş, etiketi kopartılmamış, ütülenmemiş, yıkanmamış olması gerekmektedir.
Bu özelliklere uymayan ve tekrar satılabilirliği kaybolan ürünler, kargo masrafı alıcıya ait olmak üzere geri gönderilecek ve değişim veya iade işlemi yapılmayacaktır.
Tarafımız gönderilen ürünler gerekli kontrollerden geçtikten sonra en az 3 iş günü içerisinde işleminiz yapılmaktadır.
Tarafınıza ulaşan ürünlerde üretim kaynaklı bir sorun olduğunda WhatsApp hattı üzerinden iletişime geçerek yetkili birimin size söylediği anlaşmalı kargo şirketi ve müşteri numarası ile ürünü tarafımıza ücretsiz gönderebilirsiniz.
23 Ağustos 2022 SALI Resmî Gazete Sayı : 31932 Ticaret Bakanlığından: MESAFELİ SÖZLEŞMELER YÖNETMELİĞİNDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR YÖNETMELİK MADDE 11- Aynı Yönetmeliğin 13 üncü maddesinin birinci fıkrasında yer alan “on” ibaresinden sonra gelmek üzere “dört” ibaresi ve aynı maddeye aşağıdaki fıkra eklenmiştir. “(3) Tüketici, ön bilgilendirmede kararlaştırılması ve satıcının öngördüğü taşıyıcı ile iadesinde tutarına yer verilmesi halinde teslim masraflarını geçmemek üzere iade masrafını karşılamakla yükümlüdür. Ancak, tüketiciye teslim edilen malın Kanunun 8 inci maddesi kapsamında ayıplı olması durumunda tüketici iadeye ilişkin masraflardan sorumlu tutulamaz. Tüketicinin talep etmesi halinde iade masrafı, kendisine iade edilecek mal veya hizmet bedeli ile teslimat masraflarından mahsup edilebilir.”